Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm - Mark Brownley

Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm

4.00 Oceń książkę!

Autor: Mark Brownley

Wydawnictwo: onepress
ISBN: 8324605398
EAN: 9788324605392
Format: 21,0 x 14,8 x 0,0
Oprawa: miękka
Stron: 208
Data wydania: 2006-12-04
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
29.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Jak nie pogrążyć małego lub średniego przedsiębiorstwa?



  • Dlaczego warto zastąpić działanie ad hoc planowaniem strategicznym?

  • Po co tworzyć firmową społeczność połączoną wspólną kulturą organizacyjną?

  • Dlaczego należy oceniać rynek na podstawie liczb, a nie intuicji?


Czasami, gdy obserwujemy duże firmy, zdumiewa nas to, że udaje im się jakoś funkcjonować -- mimo przerostu biurokracji, gigantycznych pensji dyrektorów, kosmicznych budżetów reklamowych i ekstrawaganckich siedzib, których utrzymanie kosztuje miliony. A jednak to właśnie te firmy trwają na rynku od lat, wyznaczają trendy i mają kolosalne zyski! Jest to możliwe, ponieważ korporacje stosują podział pracy, realizują wymierne cele i konsekwentnie trzymają się obranego kursu. Tymczasem większości właścicieli małych firm brakuje wiedzy o tym, jak:


  • utrzymywać strumień nowych produktów w różnych fazach rozwoju,

  • doskonalić pracowników bez kosztownych szkoleń zewnętrznych,

  • realizować zadania w formie projektów,

  • przeprowadzać segmentację rynku zbytu,

  • odważnie eksperymentować z nowymi produktami,

  • oddzielać wzrost zysku od wzrostu sprzedaży,

  • zdobywać rozgłos bez masowej reklamy.


Książka "Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm"
Mark Brownley