Wewnętrzny atut. Strategia, która wyzwoli ukryty potencjał twojej firmy - Robert H. Bloom

Wewnętrzny atut. Strategia, która wyzwoli ukryty potencjał twojej firmy

4.00 Oceń książkę!

Autor: Robert H. Bloom

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788375266580
EAN:
Format: 150 x 210
Oprawa: twarda
Stron: 264
Data wydania: 2009-01-13
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
46.49
książka
66.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Autor książki, Robert H. Bloom, twierdzi, że każde przedsiębiorstwo może wykształcić u siebie przynajmniej jedno cenne źródło przewagi konkurencyjnej, które stanie się fundamentem rozwoju firmy. Nazywa je "wewnętrznym atutem". Ten atut zwykle pozostaje niezauważony, ukryty głęboko w wykonywanej działalności lub w pomyśle, na którym opiera się funkcjonowanie firmy. Dzięki odkryciu wewnętrznego atutu i dotarciu z nim do świadomości klientów można zainicjować dynamiczny rozwój firmy. Przedstawiona w książce strategia opiera się na czterdziestopięcioletnim doświadczeniu autora w pobudzaniu wzrostu różnego typu i wielkości firm i marek, w tym tak znanych, jak Southwest Airlines, T-Mobile, TGI Friday's, Nestlé i L'Oréal. Posługując się procesem odkrywania możliwości wzrostu, autor udostępnia swoją strategię wszystkim tym, którzy dobrze znają swoją branżę, lecz nie potrafią opracować strategii wzrostu dla swojej firmy.

Proces odkrywania możliwości wzrostu to przedstawiona prostym językiem metoda osiągania celów biznesowych wyrażona w czterech krokach. Niezależnie od tego, czy jesteś członkiem kadry kierowniczej, czy przedsiębiorcą, ten proces umożliwi ci dostrzeżenie prawdziwej wartości twojego przedsiębiorstwa. Zrozumiesz, kim są twoi klienci, czego tak naprawdę potrzebują i jakie oferty powinieneś do nich kierować, aby zechcieli korzystać z twoich produktów. Opracujesz również metody podejmowania kreatywnych działań, służących podkreśleniu twojego wewnętrznego atutu i dotarciu z nim do świadomości obecnych i potencjalnych klientów.

Książka "Wewnętrzny atut. Strategia, która wyzwoli ukryty potencjał twojej firmy"
Robert H. Bloom