Walka o wewnętrzne wpływy w firmie - Patrick Lencioni

Walka o wewnętrzne wpływy w firmie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Patrick Lencioni

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377460764
EAN:
Format: 140 x 210
Oprawa: twarda
Stron: 194
Data wydania: 2011-10-14
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
28.99
książka
30.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Przenikliwe i odkrywcze spojrzenie na to, jak w przedsiębiorstwach można zlokalizować wewnętrzne konflikty i im zaradzić. Styl pisania Patricka jest ciepły i przystępny, a prezentowane porady rozsądne.
- Michael A. George, dyrektor do spraw marketingu w Dell Inc.

Teoria Lencioniego na temat współdziałania jest prosta i skuteczna. Odnosi się do każdej instytucji i dużej, i małej.
- Gary C. Kelly, wiceprezes i dyrektor generalny Southwest Airlines Co.

Lencioni to mistrz budowania autentycznej i rzeczowej współpracy w ramach firmy. Stosujemy się do jego zasad, aby zmobilizować ludzi do tworzenia globalnej marki. Wielkie brawa od całego naszego zespołu.
- Brian Scudamore, założyciel i dyrektor generalny I-800-GOT-JUNK

Książka "Walka o wewnętrzne wpływy w firmie"
Patrick Lencioni