Walka na spoty po polsku - Wojciech Peszyński

Walka na spoty po polsku

4.00 Oceń książkę!

Autor: Wojciech Peszyński

Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788377802991
EAN:
Format: 160 x 220
Oprawa: miękka
Stron: 296
Data wydania: 2012-07-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
32.99
książka
42.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W swojej pracy Wojciech Peszyński podjął interesującą próbę charakterystyki i oceny działań reklamowych realizowanych przez polskie podmioty rywalizacji politycznej w trakcie parlamentarnych kampanii wyborczych. Z perspektywy polskiej refleksji naukowej nad komunikowaniem politycznym, zaskakująco ubogiej w znaczące opracowania na temat reklamy politycznej, podjęcie tej tematyki badawczej przez Autora zasługuje na szczególne wyróżnienie. Należy podkreślić dobre przygotowanie merytoryczne, widoczne zarówno w części teoretycznej, jak i empirycznej pracy. W kompetentny naukowo sposób przedstawiono kluczowe zagadnienia z zakresu teorii marketingu politycznego odnoszące się do reklamy politycznej; w równie rzetelny sposób dokonano analizy materiałów reklamowych z polskich kampanii wyborczych, trafnie wskazując ewolucję koncepcji formatowania telewizyjnych przekazów reklamowych w praktyce politycznej.
Z recenzji prof. dr. hab. Mariusza Kolczyńskiego

Książka "Walka na spoty po polsku"
Wojciech Peszyński