W niewoli reklamy -

W niewoli reklamy

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza IMPULS
ISBN: 9788373089310
EAN:
Format: 160 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 244
Data wydania: 2007-01-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
19.99
książka
21.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka podejmuje zagadnienia ukrytego przekazu w reklamie. Dostarcza obszernej wiedzy z zakresu historii i mechanizmów działania reklamy oraz ogólnej teorii komunikowania masowego (mediów), demaskując przy tym praktyki dyskursywne uprawiane w jej ukrytym przekazie. Publikacja ?naświetla? konsekwencje społeczne wynikające z transmitowania w reklamie znaczeń, sensów ? takie jak umacnianie stereotypów, reprodukcja podziałów społecznych, formowanie ?pro rynkowych? tożsamości o niskiej samoświadomości, tworzenie ?opresyjnych? trendów. W książce rozważany jest związek reklamy z władzą symboliczną. Czytelnik może zapoznać się z badaniami nad percepcją ukrytego przekazu przez młodzież.

Książka "W niewoli reklamy"