W lustrze mediów - Sokołowski Marek

W lustrze mediów

4.00 Oceń książkę!

Autor: Sokołowski Marek

Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788377802809
EAN: 9788377802809
Format: 220 x 150 x 22
Oprawa: Miękka
Stron: 394
Data wydania: 2011
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
48.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Problematyka dotycząca wizerunku wybranych subkultur oraz grup społecznych i zawodowych ukazana "w lustrze mediów" jest bardzo ważna oraz aktualna na progu drugiego dziesięciolecia XXI wieku, ponieważ sytuuje się wyraźnie w perspektywie naukowych przesłanek teoretycznych, poznawczych, a nawet utylitarnych. Wynika to m.in. stąd, że proces globalizacji związany z tworzeniem się zróżnicowanych społeczeństw informacyjnych wiąże się z intensywnym przekazem i oddziaływaniem medialnym, zwłaszcza ze strony telewizji, Internetu, radia i prasy oraz towarzyszących im dynamicznych reklam przestrzennych.

Z recenzji wydawniczej
prof. zw. dr. hab. Kazimierza Wenty

Książka "W lustrze mediów"
Sokołowski Marek