Voyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce - Białek-Szwed Olga

Voyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce

4.00 Oceń książkę!

Autor: Białek-Szwed Olga

Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788377805114
EAN: 9788377805114
Format: 225 x 150 x 25
Oprawa: Miękka
Stron: 422
Data wydania: 2012
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
48.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka zatytułowana Yoyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce dotyczy aktualnego i ważnego problemu, jakim jest zjawisko podglądania występujące we współczesnych mediach. Zjawisko to w istotny sposób "organizuje" sposób postrzegania rzeczywistości przez media; determinuje jakość materiałów dziennikarskich.
Niniejsza publikacja dokonuje analizy interdyscyplinarnej zjawiska voyeuryzmu medialnego, w aspekcie prawno-etycznym, kulturowym, socjologicznym, historycznym itp. Autorka książki poszczególne przypadki omawia na wybranych przykładach.
Pozycja Yoyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce może okazać się przydatna przede wszystkim medioznawcom i kulturoznawcom, ale też socjologom, czy psychologom, także z uwagi na wartość dokumentacyjną. Liczne przykłady potwierdzone przypisami, jak też załączonymi fotografiami, zeskanowanymi kolumnami prasowymi stanowią swoistą wizualizację problemu voyeuryzmu prasowego, a jednocześnie stają się cennym źródłem dla medioznawczych poszukiwań komparatystycznych.

Książka "Voyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce"
Białek-Szwed Olga