Usługi marketing i zarządzanie - Audrey Gilmore

Usługi marketing i zarządzanie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Audrey Gilmore

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 8320816505
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 220
Data wydania: 2006-08-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
46.99
książka
55.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka została podzielona na trzy części: część I marketing usług, część II - zarządzanie organizacją usługową oraz część III problemy współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.

Książka "Usługi marketing i zarządzanie"
Audrey Gilmore