Upowszechnianie. Animacja. Komercjalizacja kultury - Józef Kargul

Upowszechnianie. Animacja. Komercjalizacja kultury

4.00 Oceń książkę!

Autor: Józef Kargul

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301169701
EAN:
Format: 168 x 238
Oprawa: miękka
Stron: 380
Data wydania: 2012-08-29
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
34.99
książka
50.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
historia upowszechniania kultury w Polsce zmiany w postrzeganiu, traktowaniu, dystrybucji, udostępnianiu i praktykowaniu kultury koncepcje, formy i idee uczestnictwa w kulturze instytucje upowszechniania kultury znaczenie animacji kultury i rola animatorów w społeczeństwie wzory aktywności kulturalnej Polaków Podręcznik przeznaczony dla: studentów pedagogiki, kulturoznawstwa, antropologii kultury, socjologii nauczycieli akademickich, pracowników naukowych zajmujących się rozwojem kultury w Polsce pracowników instytucji związanych z upowszechnianiem kultury, działalnością z zakresu animacji społeczno-kulturalnej wszystkich zainteresowanych kulturą w Polsce Józef Kargul ? profesor zwyczajny, kierownik Zakładu Pedagogiki Społecznej i Poradoznawstwa w Dolnośląskiej Szkole Wyższej, członek Senatu DSW. Członek rady redakcyjnej ?Edukacji Dorosłych? oraz zespołu redakcyjnego ?Biblioteki Edukacji Dorosłych?. Autor wielu prac z zakresu andragogiki, pedagogiki społecznej, problematyki kultury i jej upowszechniania, w tym książki Od upowszechniania kultury do animacji kulturalnej.

Książka "Upowszechnianie. Animacja. Komercjalizacja kultury"
Józef Kargul