Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką - Jakubowicz Karol

Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jakubowicz Karol

Wydawnictwo: WAiP
ISBN: 9788376440149
EAN: 9788376440149
Format: 235 x 165 x 16
Oprawa: Miękka
Stron: 304
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
37.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką jest pierwszą na polskim rynku książką przedstawiającą całościowy obraz polityki medialnej Unii Europejskiej i roli mediów w realizowaniu unijnych polityk. Omówiono okres od początku lat 80. XX wieku, gdy ówczesna EWG po raz pierwszy podjęła problematykę medialną, do 2009 roku. Unia widzi media także jako element gospodarki, wskutek czego wiele aspektów jej polityki medialnej służy także celom gospodarczym, które UE chce realizować. W książce podjęto próbę wskazania zakresów działania i podejście reprezentowane przez różne Dyrekcje Generalne Komisji Europejskiej oraz przez inne instytucje Unii Europejskiej, w tym Parlament Europejski oraz Rada Europejska. Wskazano także na główne orzeczenia Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości odnoszące się do tej problematyki.

Książka "Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką"
Jakubowicz Karol