Biologia, ekologia Biznes, nauki ekonomiczne Chemia, biochemia Elektronika Encyklopedie, słowniki Filologie, językoznawstwo Fizyka, astronomia Geografia, geologia, turystyka Historia filozofii Historia, archeologia Humanistyczne Informatyka, internet Aplikacje biurowe Architektura komputerów Bazy danych Biznes IT CAD/CAM Digital Lifestyle DTP Elektronika Fotografia cyfrowa Grafika komputerowa Gry Hacking Hardware Języki programowania Oprogramowanie Pakiety naukowe Podręczniki szkolne Podstawy komputera Pozostałe Programowanie Programowanie mobilne Serwery internetowe Sieci komputerowe Systemy operacyjne Webmasterstwo Literaturoznawstwo Matematyka, statystyka Nauki teologiczne Pedagogika Politologia, socjologia Prawo, administracja Psychologia Technika, nauki techniczne Wojsko, militaria, broń Zdrowie, medycyna, opieka
Podręczniki Podróże, mapy, przewodniki Poradniki i albumy Pozostałe Thrillery, sensacyjne, kryminałyJednym z najbardziej uciążliwych etapów projektowania systemów informatycznych jest specyfikacja ich zadań i założeń. Konieczność znalezienia wspólnego języka, którym posługiwaliby się potencjalni użytkownicy, inwestorzy i wykonawcy systemu, jest wyjątkowo trudnym zadaniem. Idealnym rozwiązaniem tego problemu jest język UML -- zespół diagramów stanowiących metody i techniki analizy i projektowania systemu i jego elementów składowych. Narzędzia służące do komputerowego wspomagania projektowania z wykorzystaniem języka UML, nazywane narzędziami CASE, pozwalają nie tylko na stworzenie tych diagramów, ale także na wygenerowanie na ich podstawie dokumentacji projektowej oraz szkieletu kodu źródłowego.
Książka "UML 2.1. Ćwiczenia" to wprowadzenie do modelowania systemów informatycznych z zastosowaniem języka UML i narzędzi CASE. Czytając ją i wykonując zawarte w niej ćwiczenia, poznasz elementy UML-a oraz zadania diagramów i sposoby ich tworzenia. Nauczysz się korzystać z narzędzia Enterprise Architect -- jednej z najpopularniejszych aplikacji CASE. Dowiesz się nie tylko tego, w jaki sposób rysować w nim diagramy, ale także jak za jego pomocą tworzyć dokumentację i zarys kodu. Przeczytasz także o inżynierii zwrotnej -- generowaniu diagramów na podstawie kodu źródłowego.
Książka "UML 2.1. Ćwiczenia"
Stanisław Wrycza, (praca zbiorowa)