Uczniowskie korzyści z funkcjonowania w rzeczywistości szkolnego pogranicza między światami mediów o - Huk Tomasz

Uczniowskie korzyści z funkcjonowania w rzeczywistości szkolnego pogranicza między światami mediów o

4.00 Oceń książkę!

Autor: Huk Tomasz

Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788380956391
EAN: 9788380956391
Format: 235 x 160 x 25
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2019
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
51.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Przeprowadzone badania umożliwiły na podstawie danych dotyczących świata rzeczywistego i świata cyfrowego skonstruowanie nie tylko wniosków, ale również pewnych pytań i hipotez roboczych. Czy są one ważne? Zdaniem Ryszarda Łukasiewicza tak, ponieważ [...] wokół pytań gromadzą się pokłady ciekawości i motywacji. Taka ciekawość jest jednym ze źródeł życia, jest wodą na młyn wyobraźni; wydeptuje ścieżki samodzielności, przygody, podróży, animuje pasje, zdolności, zainteresowanie, zadawanie kolejnych pytań, budzi emocje, odwagę poznania, próbowania, konfrontowania, budzi upór i wolę odkrywania, tworzenia, zdobywania, przekraczania, a nade wszystko kreuje perspektywę przymierza z rzeczywistością potencjalną - z marzeniami, gdy sięgamy i gwiazd.
W ten sposób starałem się również pokazać opisane w pracy światy, ich subtelności, mikrofakty, kontekst edukacyjny użytkowania mediów online i offline, oraz zarysowałem pewien obraz osiąganych przez uczniów korzyści w związku z ich funkcjonowaniem w tych światach. [...]

Książka "Uczniowskie korzyści z funkcjonowania w rzeczywistości szkolnego pogranicza między światami mediów o"
Huk Tomasz