Biologia, ekologia Biznes, nauki ekonomiczne Chemia, biochemia Elektronika Encyklopedie, słowniki Filologie, językoznawstwo Fizyka, astronomia Geografia, geologia, turystyka Historia filozofii Historia, archeologia Humanistyczne Informatyka, internet Aplikacje biurowe Architektura komputerów Bazy danych Biznes IT CAD/CAM Digital Lifestyle DTP Elektronika Fotografia cyfrowa Grafika komputerowa Gry Hacking Hardware Języki programowania Oprogramowanie Pakiety naukowe Podręczniki szkolne Podstawy komputera Pozostałe Programowanie Programowanie mobilne Serwery internetowe Sieci komputerowe Systemy operacyjne Webmasterstwo Literaturoznawstwo Matematyka, statystyka Nauki teologiczne Pedagogika Politologia, socjologia Prawo, administracja Psychologia Technika, nauki techniczne Wojsko, militaria, broń Zdrowie, medycyna, opieka
Podręczniki Podróże, mapy, przewodniki Poradniki i albumy Pozostałe Thrillery, sensacyjne, kryminałyStruktura książki
Niniejsza książka zawiera "Szybki start", 24 rozdziały podzielone na sześć części, cztery dodatki i słowniczek.
Szybki start: "Tworzenie witryny we Flashu" Książka rozpoczyna się od wstępnego rozdziału "Szybki start", w którym przedstawiamy, jak wykorzystać najnowszą technologię internetową do szybkiego i łatwego tworzenia oszałamiającej witryny.
W części I omówiliśmy projektowanie witryny za pomocą języka HTML (HyperText Markup Language). Następnie przedstawiliśmy, jak z przygotowanych stron stworzyć spójną witrynę internetową oraz jak umieścić ją w sieci WWW.
W części II przedstawiliśmy, jak wykorzystać tekst, obrazki i kolor do zaprojektowania atrakcyjnego układu graficznego witryny. Omówiliśmy także kwestię harmonii poszczególnych elementów i ich funkcjonalność.
W części III zgłębiamy tajniki projektowania stron WWW za pomocą ramek oraz tworzenia dokumentów układu ramek. Omówiliśmy także tabele, wykorzystywane nie tylko w celu prezentowania danych. Rozdziały tej części przedstawiają także najnowsze trendy kaskadowych arkuszy stylów oraz wykorzystanie warstw do rozmieszczania elementów na stronie WWW.
W części IV omówiliśmy wykorzystanie formularzy do zbierania informacji od osób odwiedzających witrynę. Pokazaliśmy, jak wykorzystać programy JavaScript do tworzenia animacji i elementów nawigacyjnych, szczegółowo przedstawiliśmy program Macromedia Flash -- świetne narzędzie do tworzenia animacji. Informacje uzupełniliśmy omówieniem sposobów dodawania do stron WWW elementów multimedialnych, takich jak dźwięk i obrazy wideo.
W części V poruszamy kwestie związane z e-biznesem. Sugerujemy, jaką formę działalności wybrać oraz jak można w bezpieczny sposób akceptować płatności dokonywane za pomocą kart kredytowych. Zwracamy uwagę na wiele innych szczegółów związanych z zarabianiem pieniędzy za pośrednictwem Internetu, na przykład programy stowarzyszania.
W części VI pokazujemy, jak można poinformować świat o istnieniu naszej witryny, jak administrować witryną oraz dbać, by prezentowane informacje były aktualne. Nie pominęliśmy również kierunków rozwoju technologii sieci WWW opartych na językach XML i XHTML.
W tej książce znajdują się również cztery dodatki: "Co znajduje się na płycie CD-ROM?", "Specyfikacja HTML 4.01", "Specyfikacja XHTML 1.0" oraz "Leksykon JavaScript". W słowniczku przedstawiliśmy różne przydatne pojęcia związane z siecią WWW i tworzeniem witryn internetowych.
Książka "Tworzenie stron WWW. Biblia"
David Crowder, Rhoda Crowder