Tworzenie planu medialnego A.27.3. Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy - Błaszczyk Dorota, Machowska Julita

Tworzenie planu medialnego A.27.3. Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy

4.00 Oceń książkę!

Autor: Błaszczyk Dorota, Machowska Julita

Wydawnictwo: WSiP
ISBN: 9788302157172
EAN: 9788302157172
Format: 240 x 170 x 8
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2016
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
47.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).

Publikacja wyczerpująco omawia zagadnienia związane z umiejętnością oceny projektu przekazu reklamowego oraz doboru nośników i rodzaju mediów do przyjętej strategii reklamy. Wskazuje, jak opracować plan przebiegu kampanii reklamowej zgodnie z przyjętym budżetem i w jaki sposób zorganizować i udokumentować emisję reklamy w mediach. Autorki położyły szczególny nacisk na znaczenie przestrzegania przepisów prawa oraz zasad etyki zawodowej.

Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.

Książka "Tworzenie planu medialnego A.27.3. Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy"
Błaszczyk Dorota, Machowska Julita