Twórcze metafory medialne - Ogonowska Agnieszka

Twórcze metafory medialne

2.80 Oceń książkę!

Autor: Ogonowska Agnieszka

Wydawnictwo: UNIVERSITAS
ISBN: 9788324212620
EAN: 9788324212620
Format: 205 x 135 x 15
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Stron: 292
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
28.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W książce poruszono fundamentalną kwestię obecności metafor w tekstach naukowych poświęconych mediom, mediasferze, mediamorfozie. Obok trzech głównych bohaterów prowadzonych w niej rozważań: Jeana Baudrillarda, Marshalla McLuhana i Evinga Goffmana uwzględniono także teksty m.in.: Derricka de Kerckhove?a, Johna Urry?ego, Deana MacCannella, a także innych badaczy, którzy nawiązują do trzech wymienionych w tytule klasyków. Okazuje się, że specyficzne - dla każdego z przywoływanych autorów ? metafory, determinują obraz świata mediów, który wyłania się z ich tekstów. Metafory medialne przenikają także do języka potocznego i dziennikarskiego.

Książka "Twórcze metafory medialne"
Ogonowska Agnieszka