SEO (Search Engine Marketing) stanowi formę marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Ponieważ rynek wyszukiwarek w Polsce jest zdominowany przez Google, zatem w Polsce SEO to nic innego niż marketing w Google.
SEO w Polsce nazywane jest często roacute;wnież pozycjonowaniem stron. Celem SEO jest umieszczenie danej witryny jak najwyżej w wynikach wyszukiwania dla wybranego słowa kluczowego.
Wielką zaletą SEO jest to, że stanowi on formę reklamy, ktoacute;ra przez zdecydowaną większość internautoacute;w nie jest uznawana za reklamę. Co oznacza, że potencjalne korzyści dla firm związane z umiejętnym korzystaniem z SEO mogą być ogromne. I o tym właśnie jest ten poradnik, napisany przez jednego z najlepszych w Polsce znawcoacute;w tej metody.
Pozycjonowanie to jedna z niewielu form gdzie szanse zaistnieć ma każdy. Nie tylko duże firmy zajmują wysokie pozycje w wyszukiwarce.
W książce znajdziesz informację między innymi o tym:
- jak działają wyszukiwarki,
- co decyduje o wysokiej pozycji w wyszukiwarcek,
- jak się zachować kiedy zlecasz pozycjonowanie,
- jak dostosować swoją witrynę do standardoacute;w wyszukiwarki,
- jak przygotować odpowiednią strategię,
- na co uważać decydując się na pozycjonowanie,
- jak analizować efekty swoich działań
Damian Sałkowski na co dzień tworzy SENUTO ndash; narzędzie do audytu, automatyzacji i wspomagania optymalizacji SEO witryn internetowych. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla dużych i małych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych.
Autor książek: Analiza SEO w pigułce i Kurs Google Analytics oraz wspoacute;łautor książki Marketing internetowy: Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki. Na Uczelni Łazarskiego prowadził wykłady z marketingu internetowego. Posiadacz certyfikatu specjalisty Google AdWords (Google AdWords Individual Qualification) oraz Google Analytics (Google Analytics Individual Qualification). Mistrz Polski SEO
Książka "Twoja firma w Google, czyli jak skutecznie pozycjonować stronę www"
Damian Sałkowski