Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords - Damian Sałkowski

Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords

4.00 Oceń książkę!

Autor: Damian Sałkowski

Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375615821
EAN:
Format: 218 x 141
Oprawa: miękka
Stron: 160
Data wydania: 2015-10-30
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
26.99
książka
28.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej.

Niemniej zanim wyda się pieniądze na reklamę w internecie, warto poznać podstawowe zasady jak najlepszego wykorzystania AdWords ndash; i o tym właśnie jest ten poradnik napisany przez młodego i wyjątkowo kompetentnego autora.

Za pomocą AdWords możesz dotrzeć do każdego! Zasięg tej reklamy obejmuje 97% internautoacute;w. Za pomocą tego systemu reklamowego masz dostęp do każdej grupy wiekowej, do klientoacute;w indywidualnych i biznesowych, a swoacute;j przekaz reklamowy komunikować możesz na wielu płaszczyznach.

Z książki dowiesz się między innymi o tym:
- jak rozpocząć swoją przygodę z Google AdWords,
- jak dobrać odpowiednią strategię do swojej kampanii,
- na co zwroacute;cić uwagę przy tworzeniu kampanii,

Damian Sałkowski na co dzień tworzy SENUTO ndash; narzędzie do audytu, automatyzacji i wspomagania optymalizacji SEO witryn internetowych. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla dużych i małych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych. Autor książek: Analiza SEO w pigułce i Kurs Google Analytics oraz wspoacute;łautor książki Marketing internetowy: Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki. Na Uczelni Łazarskiego prowadził wykłady z marketingu internetowego. Posiadacz certyfikatu specjalisty Google AdWords (Google AdWords Individual Qualification) oraz Google Analytics (Google Analytics Individual Qualification). Mistrz Polski SEO.

Książka "Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords"
Damian Sałkowski