Trendy i wyzwania wspólczesnego marketingu -

Trendy i wyzwania wspólczesnego marketingu

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375565003
EAN:
Format: 160 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 182
Data wydania: 2013-02-12
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
45.99
książka
56.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Aby przetrwać w warunkach dynamicznego otoczenia zarządzający organizacjami muszą nadążać za zmieniającym się rynkiem i oczekiwaniami nabywców. Przedsiębiorstwa, które pragną się rozwijać i zająć mocną pozycję na rynku muszą antycypować nadchodzące zmiany i reagować na nie szybciej niż konkurencja. Niewątpliwie sprzyja temu wiedza o mechanizmach działania rynku, znajomość  trendów i wdrażanie nowych koncepcji marketingowych. Niniejsza publikacja jest odzwierciedleniem problemów nurtujących tak praktyków, jak i badaczy marketingu. Znajdują się tu rozważania dotyczące zarówno samej istoty, jak i nowych koncepcji marketingu, jego aplikacji w poszczególnych branżach oraz  kształtowania marki i perspektyw jakie wnoszą nowe media.

Książka "Trendy i wyzwania wspólczesnego marketingu"