Teorie komunikowania masowego - Stanley J. Baran, Dennis K. Davis

Teorie komunikowania masowego

4.00 Oceń książkę!

Autor: Stanley J. Baran, Dennis K. Davis

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323322658
EAN: 9788323322658
Format: 0
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2007
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
52.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Obszerne opracowanie poświęcone komunikowaniu masowemu we wszystkich najważniejszych sferach: politycznej, międzykulturowej, instytucjonalnej i innych.

Autorzy w interesujący i przystępny sposób przedstawiają teorie propagandy i komunikowania masowego, narodziny przemysłów medialnych oraz społeczeństwa masowego i kultury masowej, metodologię badań nad skutecznością mediów, publiczność mediów masowych, a także nowe trendy w naukach o komunikacji. Teorie komunikowania masowego obejmują nie tylko rozległą problematykę z dziedziny teorii komunikacji, lecz także z zakresu socjologii kultury, antropologii, filozofii politycznej i stosunków międzynarodowych, a nawet historii.

Ten doskonały podręcznik, przeznaczony jest głównie dla studentów dziennikarstwa i nauk o komunikacji, ale zainteresuje także słuchaczy innych kierunków humanistycznych i społecznych.
Prof. dr hab. Krzysztof Krzysztofek

Książka "Teorie komunikowania masowego"
Stanley J. Baran, Dennis K. Davis