Teorie komunikacji i mediów. Tom 7. Od teorii do empirii -

Teorie komunikacji i mediów. Tom 7. Od teorii do empirii

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza ATUT
ISBN: 9788379770625
EAN:
Format: 160 x 225
Oprawa: miękka
Stron: 400
Data wydania: 2015-02-23
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
6.99
książka
37.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

"Na tom składają się rozprawy badaczy medioacute;w, kulturoznawcoacute;w oraz socjologoacute;w z roacute;żnych polskich ośrodkoacute;w naukowych (m.in. Wrocławia, Lublina, Torunia, Szczecina). Jest to przegląd ich warsztatu badawczego; w swych tekstach dzielą się z odbiorcami refleksjami na tematy obecnie bardzo popularne: teorii komunikacji wizualnej, public relations, filozofii dziennikarstwa, etyki, rywalizacji o medialnego odbiorcę, mediatyzacji terroryzmu, gier komputerowych, narracji transmedialnej z pozycji polskiego obserwatora.

Mimo tej roacute;żnorodności tematycznej zawarte w książce artykuły logicznie się układają w całość tematyczną i wzajemnie uzupełniają. Zaletą publikacji jest to, że Autorzy poszczegoacute;lnych tekstoacute;w porządkują dany wycinek wiedzy w sposoacute;b klarowny, przywołują najnowsze badania i dyskusje, wyciągają ciekawe wnioski, ktoacute;re inspirują do przemyśleń." - Kazimierz Wolny-Zmorzyński

Książka "Teorie komunikacji i mediów. Tom 7. Od teorii do empirii"