Teorie komunikacji i mediów. Tom 5 - Marek Graszewicz

Teorie komunikacji i mediów. Tom 5

4.00 Oceń książkę!

Autor: Marek Graszewicz

Wydawnictwo: Atut-oficyna wydawnicza
ISBN: 9788374328715
EAN:
Format: 160 x 225
Oprawa: miękka
Stron: 400
Data wydania: 2013-03-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
31.99
książka
38.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
"Na tom składają się rozprawy badaczy mediów, kulturoznawców oraz socjologów z różnych polskich ośrodków naukowych (m.in. Wrocławia, Lublina, Torunia, Szczecina). Jest to przegląd ich warsztatu badawczego, w swych tekstach dzielą się z odbiorcami refleksjami na tematy obecnie bardzo popularne: teorii komunikacji wizualnej, public relations, filozofii dziennikarstwa, etyki, rywalizacji o medialnego odbiorcę, mediatyzacji terroryzmu, gier komputerowych, narracji transmedialnej z pozycji polskiego obserwatora. Mimo tej różnorodności tematycznej zawarte w książce artykuły logicznie się układają w całość tematyczną i wzajemnie uzupełniają. Zaletą publikacji jest to, że Autorzy poszczególnych tekstów porządkują dany wycinek wiedzy w sposób klarowny, przywołują najnowsze badania i dyskusje, wyciągają ciekawe wnioski, które inspirują do przemyśleń."
Kazimierz Wolny-Zmorzyński

Książka "Teorie komunikacji i mediów. Tom 5"
Marek Graszewicz