Teorie komunikacji i mediów, część 3 -

Teorie komunikacji i mediów, część 3

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza ATUT
ISBN: 9788374326520
EAN:
Format: 160 x 225
Oprawa: miękka
Stron: 426
Data wydania: 2010-01-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
32.99
książka
40.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Kolejny tom z serii "Teorie komunikacji i mediów", przygotowany do druku przez Marka Graszewicza i Jerzego Jastrzębskiego, jest zbiorem rozmaitych artykułów z obszaru teorii komunikowania oraz przyczynków koncentrujących się na analizie materiału empirycznego zgodnie z przyjętymi założeniami teoretycznymi. Kolejna część zamieszczonych w tomie tekstów stanowi opis badanych zjawisk z zakresu procesów komunikacyjnych i funkcjonowania mediów.

Książka "Teorie komunikacji i mediów, część 3"