Teorie komunikacji i mediów. Część 2 - praca zbiorowa

Teorie komunikacji i mediów. Część 2

4.00 Oceń książkę!

Autor: praca zbiorowa

Wydawnictwo: Atut
ISBN: 9788374326513
EAN:
Format: 155 x 225
Oprawa: miękka
Stron: 274
Data wydania: 2010-10-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
24.99
książka
29.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Zdecydowana większość artykułów w tomie dotyczy zjawiska medializacji. Punkt widzenia większości autorów jest raczej empiryczny niż teoretyczny. Medializacja dotyczy przeróżnych dziedzin społecznej komunikacji, zaś jej zawrotna kariera związana jest niewątpliwie z dynamiką rozwoju funkcyjnego systemu mediów. W konsekwencji inne społeczne systemy funkcyjne jakoś temu wzrostowi usiłują sprostać, a medializacja jest ceną, jaką za to płacą. Na przykład społecznego zainteresowania rozmaitymi epidemiami, które przecież nie są charakterystyczne wyłącznie dla naszych czasów, nie da się wytłumaczyć jakimiś osobliwymi postępami nauk przyrodniczych, w tym szczególnie medycznych. Natomiast świetnie się one tłumaczą zainteresowaniem medialnym. Nie inaczej jest ze sportem, edukacją oraz polityką.

Książka "Teorie komunikacji i mediów. Część 2"
praca zbiorowa