Teoria środków celów w segmentacji rynku - Eugeniusz Kąciak

Teoria środków celów w segmentacji rynku

4.00 Oceń książkę!

Autor: Eugeniusz Kąciak

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326414367
EAN:
Format: 160 x 235
Oprawa: twarda
Stron: 267
Data wydania: 2011-11-20
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
65.99
książka
80.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Na podkreślenie zasługuje oparcie pracy na głębokich studiach źródłowych i na badaniach własnych (...). Propozycje dotyczące udoskonalenia procesu analizy wyników badania, zapewniające możliwość ich wykorzystania do segmentacji rynku, oparto na analizie porównawczej efektywności różnych procedur oraz wskazaniu możliwości powiązania w procesie badawczym analizy indywidualnych charakterystyk opisowych cech nabywców z wymiarami ich struktur poznawczo-motywacyjnych, właściwych aplikacji teorii środków-celów. (...)

Treść książki ma dużą wartość poznawczą i edukacyjną. Nie tylko prezentuje teorię i algorytmy badań stosunkowo rzadko stosowane w Polsce, ale zarazem wskazuje kierunki ewolucji badań i prezentuje nowe koncepcje i programy. Wskazuje także nowe propozycje metodyczne dotyczące badań nad segmentacją rynku.

Książka powinna spotkać się z zainteresowaniem środowiska specjalistów, zwłaszcza badaczy i wykładowców, być może także uczestników studiów podyplomowych i menedżerów z dobrym przygotowaniem statystycznym i informatycznym. Może ona stać się źródłem inspiracji dla przedsiębiorców i menedżerów zatrudnionych w przedsiębiorstwach".
Prof. dr hab. Alicja Kusińska

Książka "Teoria środków celów w segmentacji rynku"
Eugeniusz Kąciak