Teoria Komunikowania Masowego - Denis McQuail

Teoria Komunikowania Masowego

4.00 Oceń książkę!

Autor: Denis McQuail

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301151539
EAN:
Format: 165 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 576
Data wydania: 2007-10-31
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
38.99
książka
50.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym. Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu komunikowania: - strukturze mediów, w tym zasadom rządzącym pracą dziennikarską, odpowiedzialnością społeczną mediów i zarządzaniem mediami w kontekście procesów globalizacyjnych; - organizacji i kulturze mediów; - treściom i gatunkom medialnym, z uwzględnieniem jakościowych i ilościowych metod badania przekazu masowego; - widowni mediów i teoriom odbioru przekazu medialnego; - społeczno-kulturowemu oddziaływaniu mediów, a także komunikowaniu politycznemu i opinii publicznej.

Książka "Teoria Komunikowania Masowego"
Denis McQuail