Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej - Kuśpit Małgorzata

Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej

4.00 Oceń książkę!

Autor: Kuśpit Małgorzata

Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322731765
EAN: 9788322731765
Format: 235 x 165 x 12
Oprawa: Miękka
Stron: 212
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
11.47
książka
24.99zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Trzeba podkreślić wysiłek, jaki Autorka włożyła w pokazanie tak istotnego problemu, jak rola mediów (telewizja, radio, prasa, Internet) w procesie modyfikowania siły oddziaływania na odbiorcę komunikatu zawartego w reklamie. Dużo miejsca poświęcono także niewerbalnym elementom w reklamie, np. roli barwy, kompozycji, światłocieni w czarno-białych reklamach, estetyki obrazu oraz symboliki. Lektura dalszej części rozdziału dobrze uwidacznia potrzebę wiedzy z zakresu różnych koncepcji psychologicznych (koncepcje behawiorystyczne: proces uwarunkowania, teoria pola Kurta Lewina, psychoanaliza, psychologia postaci, psychologia poznawcza) u twórców reklamy, aby mogli skutecznie wpływać na odbiorcę i sposób, w jaki spostrzega i ocenia reklamowany produkt.

Książka "Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej"
Kuśpit Małgorzata