Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010 - Małgorzata Adamik-Szysiak

Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010

4.00 Oceń książkę!

Autor: Małgorzata Adamik-Szysiak

Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
ISBN: 9788377841631
EAN:
Format: 175 x 245
Oprawa: miękka
Stron: 276
Data wydania: 2012-07-24
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
34.99
książka
40.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Dobrze, że pojawiła się publikacja poświęcona telewizyjnej reklamie politycznej jako narzędzia komunikacji politycznej, zwłaszcza, że na "polskim rynku naukowym" nie ma dotąd takich kompleksowych opracowań opartych na badaniach empirycznych. Dzięki połączeniu rozważań teoretycznych i badań empirycznych powstała cenna pozycja szeroko i interdyscyplinarnie omawiająca tytułowe zagadnienie i uzupełniająca polskie badania nad komunikowaniem politycznym. Autorce udało się scharakteryzować reklamy polityczne w badanym okresie, ale także ukazać ich rosnące znaczenie w kolejnych kampaniach. Zaletą publikacji jest ciekawa i poprawnie metodologicznie przeprowadzona analiza narzędzi perswazji stosowanych w polskich telewizyjnych reklamach politycznych, obejmująca zarówno kwestie merytoryczne (retorykę), jak i wizualizację przekazu.

Książka "Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010"
Małgorzata Adamik-Szysiak