Technopolityka w świecie nowych mediów -

Technopolityka w świecie nowych mediów

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: WAM
ISBN: 9788327711823
EAN: 9788327711823
Format: 235 x 155 x 21
Oprawa: Miękka
Stron: 326
Data wydania: 2016
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
47.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Oddawany w ręce Czytelników tom, oczywiście daleki od wyczerpania złożoności i wieloaspektowości podejmowanej tematyki, zawiera różnorodne wątki lokujące się w orbicie tytułowej, interdyscyplinarnej "technopolityki". Odnosi się zarówno do rozważań teoretycznych, których wspólnym mianownikiem jest wzajemna relacja między światem polityki, technologii i mediów, jak i do konkretnych ustaleń empirycznych, które dają wyraz dynamice rzeczywistości społecznej, obfitującej w nieustannie nowe fenomeny, czekające na wyjaśnienie i zrozumienie.

Tę jakże trudno uchwytną dynamikę chcieliśmy jako redaktorzy zawrzeć w niniejszej publikacji, choć - jak to zwykle z dynamiką bywa - w momencie wysłania tekstów do druku skazaliśmy się automatycznie na niechybną porażkę. Mając tego świadomość, mamy jednocześnie nadzieję, że książka spotka się z żywym zainteresowaniem nie tylko środowiska akademickiego, polityków i wyborców, lecz wszystkich uczestników świata polityki i użytkowników nowych mediów.
Fragment książki, s. 23-24

Książka "Technopolityka w świecie nowych mediów"