Technologie mobilne w marketingu - Andrzej Sznajder

Technologie mobilne w marketingu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Andrzej Sznajder

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326432125
EAN:
Format: 176 x 250
Oprawa: twarda
Stron: 232
Data wydania: 2014-03-28
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
48.99
książka
57.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, przede wszystkim na zwiększenie możliwości działań marketingowych i kształtowanie preferencji zakupowych klientów.

Autor szczegółowo omawia:
  • trendy technologiczne, ekonomiczne i społeczno-kulturowe, które wpływają na rozwój technologii mobilnych i ich zastosowanie w marketingu,
  • istotę marketingu z wykorzystaniem urządzeń mobilnych i najważniejsze narzędzia marketingu mobilnego,
  • możliwości zastosowania mobilnych technologii informacyjnych w odniesieniu do poszczególnych elementów marketingu w
  • tradycyjnej jego koncepcji, czyli kształtowania produktu, ceny, dystrybucji i promocji,
  • możliwości zastosowania informacyjnych technologii mobilnych w wybranych branżach.

    Książka "Technologie mobilne w marketingu"
    Andrzej Sznajder