Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów - Radosław Mącik

Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów

4.00 Oceń książkę!

Autor: Radosław Mącik

Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377843666
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 358
Data wydania: 2013-09-11
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
34.99
książka
35.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Niniejsza publikacja jest udaną próbą pogłębionego studium nad zachowaniami konsumentów przed, w trakcie i po dokonaniu zakupów w internecie. Temat, choć znany, przybiera w pracy autora zupełnie nowy wymiar dzięki szerokim i longitudialnym badaniom własnym, które znajdują swoje odzwierciedlenie w unikalnym na tle polskiej literatury przedmiotu podejściu modelowym.

Książka "Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów"
Radosław Mącik