Technologiczne i społeczno ekonomiczne determinanty zatrudnienia w sektorze bankowym w Polsce -

Technologiczne i społeczno ekonomiczne determinanty zatrudnienia w sektorze bankowym w Polsce

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375564181
EAN:
Format: 160 x 235
Oprawa: miękka
Stron: ...
Data wydania: ...
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
48.99
książka
60.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W książce poruszono wpływ determinant: - ekonomicznych (prywatyzacja, napływ kapitału zagranicznego, łączenia banków oraz cykl koniunkturalny), - społecznych (kultura organizacyjna, migracje krajowe i międzynarodowe, poziom wiedzy, umiejętności i motywacji pracowników oraz potencjalnych pracowników), - technologicznych (systemy informatyczne wspomagające zarządzanie personelem, Internet i Intranet jako narzędzia kadrowe, operacyjne systemy informatyczne, nowe kanały dystrybucji usług bankowych - m.in. internetbanking) na poziom i strukturę zatrudnienia w sektorze bankowym. W celu analizy powyższego przeprowadzono ankiety wśród pracowników sektora bankowego oraz wywiady z bankowymi pracownikami kadr i członkami zarządów banków. Rośnie znaczenie korporacji i powiązań międzynarodowych. Banki przywiązują dużą wagę do kwestii etyki i moralności. Można mieć jednak wrażenie, że te dwie kwestie nie zawsze sobie sprzyjają, a kodeksy etyczne itp. rozwiązania przynoszą korzyści głównie bankom. Jednocześnie edukacja jest traktowana jako certyfikat pozwalający zdobyć lepszą pracę. Tymczasem wyższe wykształcenie nie jest potrzebne do pełnienia roli sprzedawcy usług bankowych. Te oraz wiele innych kwestii znajdziecie Państwo w prezentowanej książce, która wypełnia lukę, jaka występuje na rynku wydawniczym w kwestii analizy zatrudnienia w sektorze bankowym.

Książka "Technologiczne i społeczno ekonomiczne determinanty zatrudnienia w sektorze bankowym w Polsce"