Systemy promocji przedsiębiorstw - Marek Drzazga

Systemy promocji przedsiębiorstw

4.00 Oceń książkę!

Autor: Marek Drzazga

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 8320815991
EAN:
Format: 145 x 205
Oprawa: miękka
Stron: ...
Data wydania: ...
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
31.99
książka
33.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka daje możliwość lepszego poznania natury działań promocyjnych przedsiębiorstw, w tym m.in. mechanizmów funkcjonowania reklamy, sprzedaży osobistej, promocji uzupełniającej, public relations i promocji w tzw. nowych mediach. Ponadto książka ułatwia zrozumienie dylematów decyzyjnych współczesnych przedsiębiorstw, dotyczących komunikowania się z rynkiem.

Książka "Systemy promocji przedsiębiorstw"
Marek Drzazga