System informacyjny marketingu przedsiębiorstw. Modelowanie - Adam Nowicki

System informacyjny marketingu przedsiębiorstw. Modelowanie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Adam Nowicki

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 8320816025
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 256
Data wydania: 2005-10-18
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
33.99
książka
41.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. istotę, strukturę, sposoby oceny efektywności oraz bezpieczeństwo tego systemu, proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj. przesłanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie procesów biznesowych marketingu, podstawowe badania stosowane w procesie modelowania oraz budowę modelu SIM wg podejść strukturalnego i obiektywnego, przykłady rozwiązań praktycznych, tzn. możliwości wykorzystania komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM, wybrane pakiety oprogramowania wykorzystywane w obsłudze SIM oraz podstawowe rozwiązania z zakresu "Marketing Intelligence".

Książka "System informacyjny marketingu przedsiębiorstw. Modelowanie"
Adam Nowicki