Strumieniowanie energi klienta - Perechuda Kazimierz, Hołodnik Daria

Strumieniowanie energi klienta

4.00 Oceń książkę!

Autor: Perechuda Kazimierz, Hołodnik Daria

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375569117
EAN: 9788375569117
Format: 230 x 160 x 8
Oprawa: Miękka
Stron: 168
Data wydania: 2016
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
46.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
"Orgazm zakupowy" jest momentowy; możemy zdefiniować go jako incydentalne stopienie się energii sprzedawcy i klienta. W rzeczywistości, tak jak w trakcie rozkoszy seksualnej, mamy do czynienia z wyzerowaniem racjonalnej, chłodnej, przemyślanej i wielokrotnie przetestowanej energii sprzedającego oraz emocjonalnej, irracjonalnej energii klienta. Rozkosz tego typu nie jest miesiącem miodowym, jest tylko chwilowym spełnieniem kupującego, no i oczywiście, innego typu, sprzedającego.

W nowoczesnym biznesie można rozróżnić cztery poziomy przepływów energii, fluktuujących z pola znaczeń firmy do pola znaczeń klienta i odwrotnie:
• poziom odziaływań duchowych (energia spirytualna),
• poziom odziaływań emocjonalnych (energia emocjonalna),
• poziom odziaływań mentalnych (energia mentalna),
• poziom odziaływań fizycznych (energia fizyczna).

Strumieniowanie energii spirytualnej (duchowej, transcendentalnej) powinno być nadrzędną wartością, wizją i misją nowoczesnych przedsiębiorstw, zwłaszcza ulokowanych w sektorze przemysłów kreatywnych.

Można już odnotować pierwsze zwiastuny organizacji gospodarczych "grających" na energii spirytualnej szczęścia, dobrostanu, radości, błogości etc. ogółu, a nie tylko poszczególnych, "wybranych", sprytniejszych w grze rynkowej jednostek.

Baw się strumieniowaniem energii biznesowej i rynkowej, ale nie traktuj ich materialnych (pałace, wille, jachty itp.), jak również niematerialnych (sława, bogactwo, tytuły, godności itp.), przejawów jako wartości ostatecznych - nie są nimi, bo przemijają.

Modele i trajektorie strumieniowania energii w układzie sprzedający - kupujący, zawarte w książce, stanowią niekonwencjonalne narzędzia komponowania biznesu inteligentnego.

Książka "Strumieniowanie energi klienta"
Perechuda Kazimierz, Hołodnik Daria