Strona docelowa. Optymalizacja, testy, konwersja - Tim Ash

Strona docelowa. Optymalizacja, testy, konwersja

4.00 Oceń książkę!

Autor: Tim Ash

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324621026
EAN:
Format: 180 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 416
Data wydania: 2009-07-14
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
54.99
książka
69.50zł
książka
69.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Poznaj metody optymalizacyjne i zwiększ swoje zyski

  • Jakie elementy na stronie są najważniejsze?
  • Jak klienci podejmują decyzje?
  • Jak opracować skuteczny plan optymalizacji?

Optymalizacja stron docelowych staje się obecnie najpotężniejszą metodą zwiększania zysków. Sięgają po nią specjaliści, chcący zbudować stałą przewagę konkurencyjną. Istotna jest nie tylko optymalizacja treści zawartej na stronie (powinna ona być czytelna i przejrzysta), ale także struktura linków, nagłówków i tagów. Jeśli chcesz zdobyć nowych klientów i zatrzymać dotychczasowych, powinieneś sprawić, żeby Twoja strona WWW była czytelna zarówno dla użytkownika, jak i przeglądarek.

Książka "Strona docelowa. Optymalizacja, testy, konwersja" zawiera opis najlepszych metod identyfikowania problemów ze stronami docelowymi oraz szczegółowe informacje dotyczące zasad oceniania i wyboru tych elementów strony, które dają największe szanse na zwiększenie skuteczności. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystywać testy i metody optymalizacyjne, aby uniknąć pułapek, które mogą opóźnić lub nawet wstrzymać realizację Twojego planu zwiększania dochodów z prowadzenia witryny internetowej.

  • Konwersja
  • Strony docelowe
  • Projektowanie zorientowane na użytkownika
  • Proces decyzyjny
  • Identyfikacja problemów
  • Źródła ruchu na stronie
  • Najważniejsze działania konwersyjne
  • Optymalizacja - aspekty praktyczne
  • Metody optymalizacyjne
  • Budowanie zespołu i pozyskiwanie wsparcia
  • Opracowanie planu działania

Skoncentruj się na kliencie, zoptymalizuj swoją stronę i patrz, jak rosną Twoje zyski!

Książka "Strona docelowa. Optymalizacja, testy, konwersja"
Tim Ash