Strategie zarządzania na rynku mediów -

Strategie zarządzania na rynku mediów

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326438080
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 320
Data wydania: 2012-08-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
48.99
książka
62.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Poznaj strategie zarządzania takich gigantów medialnych jak: BBC, MTV, Disney, Endemol czy CNN! Książka łączy zagadnienia teoretyczne z praktyką zarządzania w mediach. Poza opisem struktury i specyfiki przemysłu medialnego oraz problemów występujących w poszczególnych jego sektorach zawiera szczegółową analizę modeli, koncepcji i metod zarządzania. Autorka pokazuje, jak w tej dynamicznej i obarczonej wysokim ryzykiem branży można skutecznie stosować narzędzia analizy rynku i teorii strategii, takie jak np. łańcuch wartości Portera.

Książka "Strategie zarządzania na rynku mediów"