Strategie rozwoju handlu - Tomasz Domański

Strategie rozwoju handlu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Tomasz Domański

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 8320815878
EAN:
Format: 160 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 268
Data wydania: 2005-08-02
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
42.99
książka
47.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka stanowi efekt wieloletnich analiz oraz obserwacji i badań największych międzynarodowych sieci handlowych. Jej walorem jest ukazanie w sposób przejrzysty i uporządkowany kluczowych wyzwań strategicznych, przed którymi stają dzisiaj przedsiębiorstwa handlowe. Do wyzwań tych Autor zalicza:
  • politykę niskich cen,
  • rozwój polityki marki własnej danej sieci handlowej,
  • problem kontroli układu sił w kanale dystrybucji,
  • kwestie zarządzania marką własną,
  • ciągle zmieniające się i trudno przewidywalne zachowania konsumentów,
  • problem standaryzacji strategii oraz jej przystosowanie do warunków danego rynku lokalnego,
  • dylemat wyboru między specjalizacją a dywersyfikacją sieci handlowych,
  • rolę nowoczesnego handlu w strukturze rozwijających sę miast,
  • problem bliskości sieci handlowej wobec klienta,
  • doskonalenie procesu komunikowania się z klientem.
Ponadto Autor ukazuje prawdopodobne kierunki ewolucji nowoczesnego handlu i towarzyszące im działania marketingowe.

Książka "Strategie rozwoju handlu"
Tomasz Domański