Strategie marketingowe na rynku politycznym - Michał Jaśniok

Strategie marketingowe na rynku politycznym

4.00 Oceń książkę!

Autor: Michał Jaśniok

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788375261646
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 240
Data wydania: 2007-08-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
62.99
książka
77.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Marketing stanowi dziś ważne narzędzie pozyskiwania i sprawowania władzy. Umiejętnie stosowany buduje wizerunek podmiotu politycznego, a przede wszystkim umożliwia osiągnięcie przewagi konkurencyjnej nad rywalami w długim okresie. Może także rozwijać więzi między politykiem i wyborcą, a tym samym wpływać na podniesienie jakości życia publicznego. Osiąganie przewagi na rynku politycznym powinno dokonywać się przez opracowanie i wdrażanie skoordynowanych i dostosowanych do sytuacji politycznej strategii. Kwestiom tym jest poświęcona ta publikacja. Zgromadzony w niej materiał multidyscyplinarny z zakresu zarządzania strategicznego, marketingu, politologii i socjologii, ilustrowany najnowszymi przykładami z życia publicznego, uświadamia złożoność zjawisk wpływających na społeczny odbiór ugrupowania politycznego i osoby polityka.

Książka "Strategie marketingowe na rynku politycznym"
Michał Jaśniok