Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa - Pierścionek Zdzisław

Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa

4.00 Oceń książkę!

Autor: Pierścionek Zdzisław

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301140854
EAN: 978830114085403
Format: 238 x 166 x 24
Oprawa: Miękka
Stron: 508
Data wydania: 2007
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
50.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka przeznaczona dla studentów kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii, studiów menedżerskich, a także dla praktyków zatrudnionych w przedsiębiorstwach oraz konsultantów.
Przedstawia metody budowy strategii konkurencji przedsiębiorstwa oparte na trwałych źródłach przewagi konkurencyjnej.
W zakresie strategii wzrostu i rozwoju zaprezentowane są zasady wyboru i metody budowy takich strategii, jak: koncentracja, penetracja rynku, rozwój rynku, integracja pionowa, outsourcing oraz dywersyfikacja.
Wiele uwagi poświęcono również zasadom tworzenia strategii umiędzynarodowienia oraz zewnętrznym metodom rozwoju związanym z nowymi warunkami działania przedsiębiorstw.

Książka "Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa"
Pierścionek Zdzisław