Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich - Modliński Artur

Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich

4.00 Oceń książkę!

Autor: Modliński Artur

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788381426190
EAN: 9788381426190
Format: 245 x 170 x 13
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2019
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
42.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Bojkoty towarzyszyły życiu ekonomicznemu człowieka od stuleci, jednak wraz z rozwojem Internetu i nowych technologii ich częstotliwość systematycznie rośnie. Od bostońskiej herbatki przez walkę z apartheidem aż po uliczne demonstracje i sabotaże względem KFC, Abercrombie & Fitch czy ExxonMobil autor prezentuje przyczyny, mechanizmy i konsekwencje bojkotów z punktu widzenia współczesnych konsumentów oraz firm.
Książka jest pierwszą zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku wydawniczym, w której ukazano bojkoty pracowników i konsumentów z perspektywy zarządzania, a także rozszerzono tę tematykę o nieporuszany dotąd wątek - bojkoty instytucji kultury.

Książka "Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich"
Modliński Artur