Strategiczna karta wyników firm usługowych - Rajesh Tyagi K., Gupta Praveen

Strategiczna karta wyników firm usługowych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Rajesh Tyagi K., Gupta Praveen

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301162597
EAN: 9788301162597
Format: 235 x 165 x 15
Oprawa: Miękka
Stron: 264
Data wydania: 2019
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
50.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Zarządzanie efektywnością firm usługowych stało się przedmiotem zainteresowania wraz przejściem od gospodarki industrialnej do gospodarki opartej na usługach. Autorzy, świadomi różnic między procesami zachodzącymi w działalności usługowej i produkcyjnej, przedstawiają rozszerzoną koncepcję strategicznej karty wyników, koncentrującą się na potrzebach organizacji usługowych. Wyjaśniają w jaki sposób połączyć zarządzanie procesami i pomiar efektywności w jeden spójny system.

Publikacja prezentuje praktyczną koncepcję, którą można wykorzystać do zaprojektowania systemu pomiaru efektywności oraz wdrożenia strategicznej karty wyników w przedsiębiorstwie usługowym. Ułatwieniem jej zastosowania są liczne przykłady najlepszych praktyk pochodzących z wiodących przedsiębiorstw z USA.

Książka adresowana jest do:
  menedżerów firm usługowych,
  specjalistów zajmujących się pomiarem efektywności,
  studentów zarządzania, doktorantów, kadry akademickiej,
  przedsiębiorców.

Książka "Strategiczna karta wyników firm usługowych"
Rajesh Tyagi K., Gupta Praveen