Strategia public relations - Oliver Sandra

Strategia public relations

4.00 Oceń książkę!

Autor: Oliver Sandra

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320815770
EAN: 9788320815771
Format: 210 x 150 x 11
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2005
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
33.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W książce opisano miejsce i rolę public relations w zarządzaniu firmą. Łącząc różne modele i teorie zarządzania, autorka omówiła tworzenie skutecznych strategii PR w kontekście m.in. zarządzania strategicznego firmą, działania kierownictwa firmy, zarządzania zasobami ludzkimi, działalności marketingowej firmy, wpływu globalizacji na działania PR oraz ich skuteczność.
Książka jest adresowana do studentów zarządzania, socjologii, psychologii, a także praktyków PR zajmujących się na co dzień kształtowaniem wizerunku firmy.

Książka "Strategia public relations"
Oliver Sandra