Strategia mitu w marketingu - Czeremski Maciej

Strategia mitu w marketingu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Czeremski Maciej

Wydawnictwo: Libron
ISBN: 9788365148933
EAN: 9788365148933
Format: 205 x 125 x 10
Oprawa: Miękka
Stron: 184
Data wydania: 2016
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
27.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Mit jest takim typem narracji, który najsilniej oddziałuje na ludzkie umysły. Nie jest to oddziaływanie konkretnej mitologii, ale sposób, w jaki jej elementy są wytwarzane i jak są ze sobą łączone. Istotny nie jest więc Herkules czy Meduza, tylko to, jak powstają wyobrażenia tego rodzaju. Jeśli zatem chcesz oddziaływać na ludzkie umysły, a zakładam, że zajmując się marketingiem, chcesz, powinieneś poznać mechanikę wytwarzania mitów, a następnie zastosować ją w budowaniu przekazu reklamowego. Możesz o tym myśleć jako o formie technologicznego szpiegostwa. Potraktuj mit jak pewien bardzo udany - z marketingowego punktu widzenia - produkt. Twoim zadaniem jest dotarcie do planów jego budowy i skopiowanie zastosowanych w nich rozwiązań do własnych projektów. Różnica jest jedynie taka, że proponowane tu działanie jest całkowicie legalne. Struktura mitu nie jest chroniona żadnym patentem, a wzorowanie się na dobrych przykładach to wszak nic złego.

Książka "Strategia mitu w marketingu"
Czeremski Maciej