Strategia konkurencji - Porter Michael E.

Strategia konkurencji

4.00 Oceń książkę!

Autor: Porter Michael E.

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 8388970879
EAN: 9788388970870
Format: 233 x 158 x 30
Oprawa: Twarda z obwolutą
Stron: 464
Data wydania: 2006
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
68.00
książka
79.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Patronat: Manager Magazin

Strategia konkurencji Michaela E. Portera, to klasyczne dzieło na ten temat. Światowy bestseller, który od lat stanowi źródło wiedzy o strategii działania firm. ” Książka – jak czytamy w przedmowie autora – została napisana z myślą o praktykach, odczuwających potrzebę opracowania strategii dla konkretnego przedsiębiorstwa, oraz naukowcach, którzy starają się lepiej zrozumieć konkurencje. Jest ona adresowana również do innych osób pragnących zrozumieć swój sektor i swoich konkurentów. Analiza konkurencji jest ważna nie tylko przy formułowaniu strategii przedsiębiorstwa, lecz także dla korporacji, marketingu, analizy papierów wartościowych i wielu innych dziedzin gospodarki. Mam nadzieję, ze książka dostarczy przydatnej wiedzy praktykom pełniącym funkcje na różnych szczeblach organizacyjnej hierarchii.”

Książka "Strategia konkurencji"
Porter Michael E.