Strategia błękitnego oceanu - Kim W. Chan, Mauborgne Renée

Strategia błękitnego oceanu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Kim W. Chan, Mauborgne Renée

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380874008
EAN: 9788380874008
Format: 233 x 158 x 25
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Stron: ...
Data wydania: 2020
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
43.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków
Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces.
"Strategia błękitnego oceanu" przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, ale ze stworzenia "błękitnego oceanu" - niewykorzystanej dotąd przez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której możliwy jest wzrost.
Książka "Strategia błękitnego oceanu" przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna oraz prezentuje reguły i narzędzia do wykorzystania przez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej własnych błękitnych oceanów.
Ta bestselerowa książka będąca punktem zwrotnym zmieniającym tradycyjne myślenie o strategii, śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości. Obierz ją za swojego przewodnika w tworzeniu niekwestionowanej przestrzeni rynkowej i sprawianiu, by konkurencja stała się nieistotna.

Książka "Strategia błękitnego oceanu"
Kim W. Chan, Mauborgne Renée