Standaryzacja instrumentów marketingu-mix na przykładzie korporacji międzynarodowych w Polsce - Sagan Mariusz

Standaryzacja instrumentów marketingu-mix na przykładzie korporacji międzynarodowych w Polsce

4.00 Oceń książkę!

Autor: Sagan Mariusz

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376413082
EAN: 9788376413082
Format: 230 x 155 x 12
Oprawa: Miękka
Stron: 224
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
52.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Z recenzji dr Danuty Dudkiewicz-Zimny: Książka jest rezultatem badań dotyczących trudnej i złożonej problematyki jaką jest standaryzacja strategii marketingowej. Ze względu na nowatorskie ujęcie tematu, bogatą treść osadzoną nie tylko na doświadczeniach polskich, ale także światowych i wnioski odnoszące się do praktyki biznesu, zasługuje ona na szczególną uwagę i uznanie. Napisana jasnym i zrozumiałym językiem stanowi w istocie kompletny i błyskotliwy wykład na niewątpliwie złożony i budzący kontrowersje temat, jakim jest standaryzacja programów marketingowych. Zastosowany w pracy logiczny podział treści pozwolił ująć analizowaną problematykę w perspektywie teoretycznej oraz praktyki działalności korporacji międzynarodowych, zwłaszcza na rynku FMCG w Polsce. Książka przeznaczona jest dla studentów na kierunkach zarządzanie, ekonomia oraz międzynarodowe stosunki gospodarcze, słuchaczy studiów podyplomowych i MBA, a także dla doktorantów. Powinna być także użyteczna dla menedżerów zatrudnionych w tych polskich przedsiębiorstwach, które prowadzą lub zamierzają rozpocząć ekspansje na rynki zagraniczne, gdyż przedstawia pewien model prowadzenia biznesu, który odnosi sukcesy w skali międzynarodowej.

Książka "Standaryzacja instrumentów marketingu-mix na przykładzie korporacji międzynarodowych w Polsce"
Sagan Mariusz