Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych - Świeszczak Krzysztof

Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Świeszczak Krzysztof

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788381428873
EAN: 9788381428873
Format: 0
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2020
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
45.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W książce zidentyfikowano czynniki determinujące poszanowanie standardów etycznych, a następnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowań przez obecnych i przyszłych doradców bankowych. Przeprowadzone badania pozwoliły wyodrębnić następujące zmienne: obawę przed pogorszeniem sytuacji zawodowej na rynku pracy, obawę przed marginalizacją pozycji w zespole, przekonanie o nieprzestrzeganiu standardów etycznych przez doradców bankowych, skłonność do bezwarunkowego przestrzegania standardów etycznych w relacjach z klientem, a także skłonność do przerzucania na klienta odpowiedzialności za podejmowane decyzje finansowe. Wnioski płynące z analiz mogą stać się podstawą do refleksji nad programami studiów uczelni wyższych oraz szkoleń dla pracowników instytucji bankowych, co powinno przyczynić się do wzmacniania poszanowania postaw etycznych w sektorze bankowym.

Książka "Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych"
Świeszczak Krzysztof