Sprzedawcy wartości - James C. Anderson; Naruc James A.; Kumar Nirmalya

Sprzedawcy wartości

4.00 Oceń książkę!

Autor: James C. Anderson; Naruc James A.; Kumar Nirmalya

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326444951
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 181
Data wydania: 2013-07-24
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
48.99
książka
60.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Aby przedsiębiorca mógł czerpać zyski z wartości swojej oferty, musi umieć przekonująco wykazywać i dokumentować jej przewagę nad najlepszymi nawet propozycjami alternatywnymi. Autorzy książki przedstawiają szczegółowy, metodyczny opis zarządzania wartością dla klienta oraz wdrażania go w praktyce. Przybliżają zagadnienie pojęcia wartości i przechodzą dalej aż do kwestii zysków z dostarczanej klientom wartości. Podają również liczne przykłady firm z różnych branż i krajów w celu przejrzystego zilustrowania przedstawionej koncepcji. Dzięki książce można dowiedzieć się, jak:
  • formułować ofertę opartą na wartości,
  • uzasadniać i dokumentować wartość swojej oferty,
  • dostosowywać ofertę do klienta,
  • opierać sprzedaż na wartości, a nie na cenie.
    Publikacja pomoże dyrektorom, kierownikom działów marketingu i kierownikom działów sprzedaży czerpać korzyści z wartości oferowanej docelowym klientom przez własną propozycję rynkową,
    James C. Anderson, Nirmalya Kumar i James A, Narus, naukowcy specjalizujący się w dziedzinie marketingu, rozwijali i doskonalili sposoby podejścia do sprzedaży przez wiele lat, doradzając klientom z różnych rynków oraz badając praktyki zarządzania.

    Książka "Sprzedawcy wartości"
    James C. Anderson; Naruc James A.; Kumar Nirmalya