Sprzedaj swój software - Hasted Edward

Sprzedaj swój software

4.00 Oceń książkę!

Autor: Hasted Edward

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324603381
EAN: 9788324603381
Format: 230 x 170 x 20
Oprawa: Miękka
Stron: 368
Data wydania: 2007
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
51.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Znajdź rynek i odbiorców dla swoich programów

  Zaplanuj projekt i zrealizuj go w odpowiedni sposób
  Poznaj skuteczne metody promocji oprogramowania
  Zorganizuj efektywny proces sprzedaży dla swojego przedsięwzięcia

Każdy, nawet najdoskonalszy i najbardziej rewolucyjny program, pozostanie wyłącznie dumą swoich twórców, jeśli nie trafi w odpowiednim momencie na rynek i nie zdobędzie grona użytkowników. Proces produkcji oprogramowania to dopiero pierwszy krok. Kolejnymi, wbrew pozorom o wiele bardziej skomplikowanymi etapami są promocja, sprzedaż i obsługa klientów. Niedocenianie bądź nawet lekceważenie tych kroków doprowadziło wiele firm, oferujących niezwykle ciekawe produkty, do upadku bądź "wchłonięcia" przez większe. Autorzy oprogramowania, którzy chcą, aby ich pomysły przyniosły nie tylko uznanie w środowisku programistów, ale również pieniądze, powinni poznać zasady budowania rynku dla swoich produktów.

Czytając książkę "Sprzedaj swój software", zdobędziesz wiedzę, która pomoże Ci stworzyć efektywnie działającą firmę programistyczną. Dowiesz się, w jaki sposób zaplanować projekt informatyczny, jak poznać oczekiwania klientów i przełożyć je na konkretny produkt. Nauczysz się budować zespół, zarządzać nim i eliminować potencjalne problemy. Poznasz metody kontroli jakości i usuwania błędów z oprogramowania. Zaplanujesz skuteczną kampanię promocyjną i działania sprzedażowe z wykorzystaniem różnych mediów i technik. Przeczytasz także o obsłudze klientów, rozwijaniu istniejących produktów i zarządzaniu firmą w warunkach szybkiego jej rozwoju, który na pewno będzie efektem wdrożenia wiadomości, jakie znajdziesz w tej książce.

  Badanie rynku pod kątem zapotrzebowania
  Wybór odpowiedniej formy prawnej przedsiębiorstwa
  Budowanie wizerunku firmy
  Zdobywanie kapitału na rozwój
  Planowanie projektu
  Rekrutacja i budowanie zespołu projektowego
  Kontrola jakości produktu
  Dokumentacja i instrukcja obsługi
  Polityka cenowa
  Kampania promocyjna
  Techniki sprzedaży
  Obsługa klientów
  Zarządzanie rozwijającą się firmą

Dołącz do grona znanych producentów oprogramowania.

Książka "Sprzedaj swój software"
Hasted Edward