Sponsoring sportu w warunkach globalizacji. Dylematy i wyzwania - Tadeusz Sporek

Sponsoring sportu w warunkach globalizacji. Dylematy i wyzwania

4.00 Oceń książkę!

Autor: Tadeusz Sporek

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788372517975
EAN:
Format: 170 x 250
Oprawa: miękka
Stron: 217
Data wydania: 2007-10-24
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
38.99
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Celem opracowania jest zaprezentowanie znaczenia sponsoringu sportu w nowych warunkach rynkowych, które kształtuje globalizacja działań marketingowych. W pracy omówiono wiele przypadków z życia, przykładów działań sponsorskich firm, kontraktów firm ze znanymi osobowościami sportu czy inicjatyw samych sportowców na rzecz walki z problemami globalizacji.
Książka będzie przydatna dla studentów różnych kierunków i form studiów, w tym ekonomii, zarządzania, marketingu, stosunków międzynarodowych -zarówno uczelni publicznych, jak i niepublicznych, a także słuchaczy studiów podyplomowych. Z książki powinni również korzystać organizatorzy imprez sportowych, którzy poszukują źródeł twórczej i krytycznej inspiracji do stworzenia atrakcyjnego wydarzenia, któremu towarzyszył będzie profesjonalny sponsoring.
Sporek Tadeusz - jest profesorem nadzwyczajnym Akademii Ekonomicznej w Katowicach.

Książka "Sponsoring sportu w warunkach globalizacji. Dylematy i wyzwania"
Tadeusz Sporek